Wednesday, December 20, 2017

LOŠIMO NAMUOSE NĖRA NEMOKAMŲ PREMIJŲ

LOŠIMO NAMUOSE NĖRA NEMOKAMŲ PREMIJŲ Cituoti iš: iustitiaetpax.lt.

LOŠIMO NAMUOSE NĖRA NEMOKAMŲ PREMIJŲ

 

Kai reklamose siūlo kažką nemokamai, visada vertėtų suklusti. Ypač atidiems reikėtų būti lošimo namuose. Negaliu nepasidalinti savo blogąja patirtimi, kai mane bandė apmulkinti praktiškai lygioje vietoje.

Kartą į telefoną atėjo žinutė iš vienų didelių lošimo namų, kuriuos pastaruoju metu dažnai lošdavau pokerį. Žadėjo man nemokamą 10 eurų premiją prie amerikietiškos ruletės. Reikėjo tik suskubti ateiti per tris artimiausias dienas. Pamaniau, kodėl nepasinaudojus dovana. Susigundžiau. Galvojau, kad žiauriai faina, kai lošimo namai nusprendžia taip palepinti savo lojalius klientus. O aš tokiu tikrai jaučiausi esantis. Čia mažiausiai kartą per savaitę ateidavau sužaisti pokerio.

Mano geras nusiteikimas dėl nemokamos premijos greitai virto nusivylimu. Kasoje man buvo pasakyta, kad premija bus dovanota tik tuo atveju, jei įsigysiu žetonų už mažiausiai 10 eurų. Kažkodėl žinutėje, kurią gavau į telefoną, to visai nebuvo paminėta. Apgavikai. Ne juokais pasijutau mulkinamas, išsitraukiau telefoną, parodžiau kasoje dirbančiai merginai gautą žinutę. O ji nieko nepaaiškino, tik sparčiau mirksėjo savo priklijuotomis blakstienomis. Nesuprantu, ką tokios veikia lošimo namuose. Eitų kur nors į prekybcentrį kasininkė iš dirbti, gal pasijustų naudingesnė. Ne juokais jau įpykęs paprašiau pakviesti administratorę. Deja, ir iš jos lūpų deramo paaiškinimo neišgirdau ir premijos dykai kažkodėl visai nežadėjo. Teisinosi, kad čia neva buvo sistemos klaida ir atsiprašinėjo, siūlydama vieną nemokamą gėrimą. Iš principo jo atsisakiau ir į šiuos lošimo namus nusprendžiau daugiau nebeiti. Pamaniau, kad jeigu pačius lojaliausius savo klientus gali mulkinti, siųsdami feikines žinutes, tai niekas negali garantuoti, kad mūsų nemulkina prie ruletės ar dar kažkur kitur.

 

 

Ir tai nebuvo vienintelė situacija, kai pasijutau stipriai apgautas. Panašiai nutiko ir internetiniame kazino. Tame puslapyje naujokams žadėjo iki 50 eurų premiją, jeigu už tą pačią sumą atitinkamai bus papildyta lošėjo sąskaita. Norėjosi perprasti ir internetinius kazino. Ypač toks poreikis atsirado po nemalonios patirties lošimo namuose. Pasipildžiau savo sąskaitą 50 eurų. Kompiuterio ekrane tokią sumą visą vakarą ir mačiau. Pradėjau žaisti automatinius žaidimus vieną po kito. Kažkaip norėjosi kuo greičiau su viskuo susipažinti. Be to, dar ir galvojau, kad ta premija įkrenta tada, kai žaidi. Žaidžiau ir žaidžiau. Kažkaip neblogai sekėsi. Tik nuotaika mano nekito, nes premijos vis dar nebuvo matyti. Mano tas vienas pasisėdėjimas prie kompiuterio tikrai virto gana solidžiu laimėjimu. Tik premijos man niekas taip ir nepervedė. Kartą jau apgautas negalėjau taip visko palikti ramiai. Iššniukštinėjau visą internetinio kazino puslapį, ieškodamas kontaktų. Tikrai teko gerokai pavargti kol galiausiai juos radau. Skambinau vieninteliu nurodytu telefono numeriu, bet niekas neatsiliepė, o vėliau ir nesiteikė perskambinti. Tada parašiau visai nemalonybinį laišką. Paprašiau grąžinti man priklausančią premiją. Ir ne tik. Pareikalavus konkrečiai aprašyti premijos gavimo sąlygas. Atsakymas į mano laišką įkrito gal tik po geros savaitės. Apskritai nustebau, kad man buvo atrašyta. Tas,  kas atrašinėjo, dėjosi, kad tai aš būsiu kažką netiksliai supratęs. Paistė nesąmones, kad neva premijos taisyklės jų puslapyje yra viešinamos, o aš paprasčiausiai nesugebėjau normaliai įsiskaityti jų. Šiek tiek aprimęs po tokio laiško turinio, nusiunčiau informaciją apie abi situacijas tiems, kurie prižiūri lošimo organizatorius. Gana greitai atėjo atsakymas, kad įvykiai yra tiriami. Gal tuomet, kai apgautieji lošimo namuose nustos tylėti, su mumis bus pradėta elgtis sąžiningiau.

No comments:

Post a Comment